بستن
استخدام
افتخارات
fa en

منشور اخلاقی و خط مشی

1- كاركنان صنایع غذایی عسل افشان (آلقو) مصمم هستند در كنار توسعه كمي، محصولات خود را با كيفيت مطلوب و به شيوه هاي مناسب در اختيار مشتريان قرار دهند.
2- صنایع غذایی عسل افشان (آلقو) در جهت افزايش رضايت ذينفعان و رسيدگي به شكايات و رعايت حقوق مصرف كنندگان گام بر مي دارد.
3- توسعه منابع انساني در جهت ترغيب و تشويق كاركنان براي مشاركت در بهبود مستمر از طريق فراهم آوردن فضاي مناسب كاري و آموزش هاي مستمر از اهداف صنایع غذایی عسل افشان (آلقو) مي باشد.
4-استفاده بهينه از منابع شامل : مواد اوليه، انرژي،نيروي انساني، منابع مالي از طريق اصلاح و بهينه سازي فرآيندها و كاهش ضايعات
5- افزايش سطح مقبوليت در جامعه و يكنواختي توزيع در سراسر كشور
6- افزايش سهم بازار خارجي از طريق بررسي بازار و درك نيازها و جلب رضايت مشتري
7-كاركنان صنایع غذایی عسل افشان (آلقو) بر اين باورند كه مشتريان سرمايه واقعي هستند در اين راستا ارتقاء سطح رضايت مشتريان از طريق مطالعه نيازها و سلائق آن ها و تحقق خواسته هايشان را سر لوحه امور خود مي دانند.
8- كاركنان صنایع غذایی عسل افشان (آلقو) دريافت هرگونه انتقاد و نظر يا پيشنهاد از سوي مشتريان را ارج نهاده و از آن به عنوان زمينه ساز رشد و ارتقاء خود استقبال مي كنند و بر اين باورند كه مبناي ارزيابي فعاليت هاي آنان نظرات و ميزان رضايت مشتريان است.